Zdroj: Moderní byt

Značka jako je next125 udává směr v našem přestimulovaném světě. Aby mohla plně rozvinout své charisma, potřebuje uzrát. Lidé, kteří mají v Herriedenu významnou roli v rozhodování, právě toto zohlednili a došlo k restrukturalizaci vývoje produktů založeném na dvouletém cyklu. Od roku 2018 budou novinky prezentovány na mezinárodním veletrhu kuchyní Eurocucina v Miláně.

next125 míří do milána – změna produktového cyklu od roku 2018

Zdokonalování již existujícího zahrnuje neustálé zlepšování estetické podoby výrobku a přizpůsobení jeho kvality těm nejvyšším standardům.

Za účelem posílení nezávislosti značky next125 ve smyslu způsobu prodeje a navrhování, je jediným logickým krokem přinést nové produkty a funkce pomocí vlastní prezentační platformy. Jak to však provést ve městě plném designu jako je Milán? Hlavní město oblasti Lombardie je místem, kde se scházejí všichni, co v kuchyňském průmyslu něco znamenají – je tedy ideální pro prémiové produkty. Výsledná změna produktového cyklu zaručí, že nové přírůstky kolekce schüller.C a novinky značky next125 budou prezentovány v různých časech na různých místech.

next125  je synonymem pro nadčasový, praktický design pokračující v tradici hnutí Bauhaus. Moderní, ale nepodléhající módním výstřelkům. Značka přebírá designové zásady klasické moderny a převádí je do 21. století. Neúnavná vynalézavost a instinkt pro nejnovější trendy jsou rysem next125. Výsledkem jsou kuchyňské koncepty, které poskytují nejen trvalou hodnotu z hlediska designu a kvality, ale jsou prospěšné i pro životní prostředí.

Charakteristickým znakem kolekce next125 je použití autentických materiálů od laku přes keramiku a sklo po dřevo. Prezentace kuchyní prémiové značky na veletrhu Küchenmeile A30 umožní návštěvníkům vnímat vysoce kvalitní povrchy všemi svými smysly.

Značka next125 bude vystavovat na veletrhu Eurocucina Milano od 17. do 22. dubna 2018.

next125 na küchenmeile a30 – přehodnocení klasiky

Na veletrhu house4kitchen v Löhne se next125 prezentoval typickými konstrukční prvky, jako je například varný ostrůvek, inteligentní systém uspořádání modulů nebo rozměr skříňky 87,5 cm, přičemž vše přeskupil neobvyklým způsobem.

Instalace zaměřené na všechny aspekty kuchyňského designu přinášejí informace o možnostech značky v oblasti plánování. Na prvním výstavním stánku se objevila NX 500 – hvězda nejnovějšího motivu kampaně – svou kubickou podobou v kombinaci se šafránově žlutou barvou upoutá pozornost. Prohlídka pokračovala u kuchyně NX 902, kde se kombinují prvky matného skla na předních částech s detaily z kartáčované jedle. Další zastávkou byla NX 800 v barevném laminátu se sklopnými úchytkami. Díky novému výškovému rozměru skříňky 87,5 cm je v kuchyni více úložného prostoru a zajištěná správná ergonomie. Závěrečný vystavený model kuchyně NX 950 v provedení keramika grafit podtrhuje hřejivý akcent přírodního ořechu.

tvrdá práce se setkává s přírodou

Kombinace různých materiálů zanechává trvalý dojem. Barva a povrchová struktura kuchyně NX 950 v provedení keramika grafit jsou poctou současné architektuře.

Keramické čelní části jsou esteticky zajímavou alternativou k dřevěným, lakovaným a skleněným předním plochám – a praktické aspekty, jako je odolnost proti teplu, poškrábání a řezům, nás také nenechávají na pochybách. Tmavý ořech použitý na základních kuchyňských jednotkách, barovém pultu a polici s vložkou vnáší hřejivý tón do interiéru. Výškový rozměr skříňky 87,5 cm přinesl nejen vítězství v soutěži Red Dot Award, ale umocňuje i celkový dojem a pohodlí kuchyně.